Monday 23 April 2018

7 zinnen door je communicatie als manager te herzien

Ingeval manager alsof supervisor moet je routinematig moeilijke aandoeningen of interacties afhandelen. Jouw moet mogelijkerwijs een negatieve beoordeling leveren, of direct en autocratisch zijn door iemand erbij vertellen hoe ze hun werk moeten doen, alsof praten met een ondergeschikte die boos en kritisch is. Aan deze en andere gevoelige situaties kan uw woordkeuze een substantieel verschil fabriceren in hoedanig uw communicatie wordt ontvangen en zelfs begrepen.

Mot schilderen daadwerkelijk foto’s. Logisch, hier bestaan zeven gewone alledaagse zinnen die nuttig kunnen bestaat in dat delicate situaties:

  • “Voelt iemand verschillend hetzelfde? ” Vaak brengt een mens tijdens dus personeelsvergadering zeker idee, beslist opmerking ofschoon een kritiek ter sprake. De neiging is vanwege direct bij die persoon binnen willen reageren. Het is daarentegen uitermate fundamenteel om binnenshuis voorkomen datgene de interactie een één-op-één discussie (of argument) werd. Vraag dus of iemand anders gelijk denkt. Misschien wilt jullie hier heel anders mee omgaan als het afzonderlijk deze persoon is alsof zoals de helft van de arbeiders zich door dezelfde manier voelt. Jouwe vraag zou waarschijnlijk eveneens anderen aanmoedigen dat daarginds eventueel gratis mee instemmen, plus het is erg waarschijnlijker datgene vdr providers dat door het team effectief worden opgelost.
  • “Vertel ooit aangaande… ” Eventueel is daar een probleem, een situatie of zeker project waarover u langduriger wilt begrijpen. Of misschien gebeurde daar iets datgene je dienen weten. Heel vaak is de meest effectieve manier wegens anderen in te moedigen wegens erover erbij kletsen, aan een algemene, openhartige opmerking bijvoorbeeld: “Vertel me daar wat bereid. ” Afhankelijk van hoe het matriaal anderen antwoorden, moet gaan u vervolgens beslissen hoe u dit moet verrichten.
  • “Ik vind deze leuk over jou ideeën ofschoon acties, echter hier is het karwij… ” Ingeval je kritiek gaan leveren, ben het heel vaak dezelfde exact idee vanwege ie aanvankelijk aan bij delen met ietwat positiefs. Datgene helpt vanwege de relatie fundamenteel positief te houden, plus scheppen het eveneens waarschijnlijker datgene de ondergeschikte luistert en de kritiek accepteert.
  • “Ik begrijp wat je bedoelt, maar draag de hoed betreffende mijn manager,… ” Een concept van “hoeden dragen” is menigmaal tamelijke handig om jou persoonlijke rol betreffende anderen binnen scheiden betreffende je rol zoals manager. Zoals medearbeider en bovendien vriend, kun jouw meevoelen alsof bovendien voelen bijvoorbeeld je ondergeschikten. Echter je rol indien manager karaf van de verlangen datgene jullie bepaalde acties onderneemt alsof bepaalde verwachtingen betreffende anderen hebt datgene hun (en u) zichzelf eventueel gratis door hen gemak voelen. Sedert volgens die verantwoordelijkheid erbij verwijzen als “het dragen met de hoed over mijn manager”, karaf ie beter aan u is wegens zelfverzekerdheid erbij hebben bij het vervullen van de verantwoordelijkheden en de gemakkelijker fabriceren aan anderen wegens jouw eigen acties zoals hen manager binnenshuis aanvaarden.
  • “Is er nog wat datgene je binnen zeggen hebt? ” U positie ingeval manager cruciaal menigmaal datgene jou de aandoeningen, zorgen ofschoon verschillende ellende over anderen hoort. Datgene intomen ongemakkelijk, moeilijk, problematisch, onaangenaam zijn alsof zaakjes dat u al weet. De wilt wellicht niet geheel merken, of mogelijkerwijs weet u het al. De neiging zijn vanwege erbij zeggen: “Ik weet het al, ” alsof ietwat anders datgene aangeeft datgene jou niets wilt luisteren. Echter het is erg vaak een goed idee om de persoon te zien. Op dit manier zorgt u daarginds niet louter voor deze u een heleboel hoort hoeveel u dienen weten, echter dat jullie ook een bericht stuurt dat jij bereid voorkomen te luisteren.
  • “Mag ik dezelfde suggestie verrichten? ” Incidenteel vereist jouw taak datgene je anderen vertelt enigszins ze moeten doen. Incidenteel heb u zulks inhoud gratis, maar wil jouw wat richting aanreiken bij basisbeginsel van jou specialisme en ervaring. Als jullie al de autoriteit hebt, wilt u wellicht gratis binnenshuis overdreven autocratisch handelen. Ingeval de niet dichtbij de autoriteit kunt beschikken, wilt u mogelijkerwijs dat de persoon je opmerkingen gemeend neemt. Boven beide gevallen: ‘Mag ik dus suggestie doen? ‘ is dus effectieve manier vanwege u punt betreffende binnen brengen.
  • “Mooi karwei. ” De geschiedenis van de psychologie leert ons datgene positieve feedback de beste motivator zijn. Plus bekeken de feit dat de beste luitjes zowat gratis genoeg lof ontvangen boven allemaal aspecten van hen leven, is u belangrijk wegens krediet bij leveren waar krediet verschuldigd ben indien datgene nodig zijn. “Mooi werk” ben zeker eenvoudige en effectieve manier door dat te doen.

The post 7 zinnen door je communicatie als manager te herzien appeared first on Guest Blogging Platform for Jewelry & Fashion.



from Blog – Guest Blogging Platform for Jewelry & Fashion https://ift.tt/2F6uIA9
via IFTTT

from Untitled https://ift.tt/2vCn29r
via IFTTT

No comments:

Post a Comment